Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke prijzen
Resultaatgerichte aanpak
Snel geleverd in je mailbox
€39,95
In winkelwagen

Email marketing - van basis tot optimaal

Email marketing - van basis tot optimaal
€39,95
Direct digitaal geleverd
Andere varianten:

Bied jij je klanten de beste informatie en service met behulp van de juiste mails? Bereik jij je potentiële klanten op het juiste moment? Een gedegen email marketing strategie is onmisbaar bij het behalen van succes en het voor zijn van je concurrenten.

Razendsnelle en gratis digitale levering
  • Onze ervaring

    Meer dan 10 jaar ervaring in ons vak
  • Eerlijke tarieven

    Voorkom hoge marketingkosten
  • Resultaatgericht

    Verzeker jezelf altijd van succes
  • Snel geleverd

    Digitaal in je mailbox

Email marketing: een complete handleiding

Email marketing kan een krachtig onderdeel van je marketingmix vormen als je de juiste strategie kiest die bij jouw bedrijf of het bedrijf van jouw klant past. Maar waar moet je beginnen en hoe zorg je dat alle belangrijke onderdelen van je bedrijf worden geïntegreerd in je email marketing strategie? Waar moet je beginnen en welke onderdelen mag je zeker niet missen? In dit e-book begeleiden van je van a tot z en we slaan niets over.

We beginnen bij het begin en lichten de achtergrond van email marketing toe zodat je beter begrijpt waarom het zo belangrijk is om email in te zetten om je klanten te bereiken. We leggen je meer uit over de psychologie achter een bezoek van iemand op je website en op welk moment je hier met email marketing het beste op kunt inspelen. Je leert vervolgens hoe je stap voor stap te werk gaat om de ideale email strategie te implementeren in jouw bedrijf te beginnen bij het in kaart brengen van de huidige situatie.

 

De loyale klant

Een klant is niet zomaar een klant. Een klant is iemand die ervoor heeft gekozen om zijn product of dienst bij jou af te nemen en is daarmee in ieder geval eenmaal loyaal aan jouw merk of bedrijf. We leggen je uit hoe je met behulp van een gedegen email marketing strategie van een eenmalige klant een loyale ambassadeur maakt die niet meer anders wil dan zijn dienst of product bij jou afnemen. Op welk moment is de klant het meest bereid om meer voor jou te doen dan het aanschaffen van het product of de dienst? Hoe haal je na de transactie het maximale uit je klant en hoe zorg je ervoor dat je klant opnieuw een aankoop bij je doet?

 

Van een transactionele naar een marketing mail

We onderscheiden meerdere soorten mailflows zoals de transactionele mailflow die direct van start gaat nadat iemand een bestelling bij je heeft gedaan, maar ook een commerciële mailflow die bestaat uit marketing mails. Deze flow noemen we ook wel email automation. We leggen in dit e-book stap voor stap uit hoe je de perfecte transactionele mailflow opzet met als doel om je servicelevel te maximaliseren en tegelijkertijd zoveel mogelijk uit je klant te halen. Aansluitend zetten we allerlei soorten mailcampagnes uit de markertingflow onder elkaar en adviseren we hoe je deze het best kunt inrichten, wanneer je deze zou moeten versturen en hoe de mails het beste met elkaar kunnen samenwerken.

 

De regels en andere handigheden

We staan niet alleen stil bij de verschillende soorten mailcampagnes, maar leggen ook uit hoe je het beste om kunt gaan met de AVG wetgeving rondom de privacy van persoonsgegevens, het instellen van je campagnes om een zo hoog mogelijk ontvangstpercentage te verwezenlijken en hoe je offline en online activiteiten kunt combineren om je klant altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en daarop in te spelen met een passende vorm van email marketing.

 

Waarom via een e-book?

Het opzetten van een sterke email marketing strategie is in grote lijnen voor ieder bedrijf hetzelfde: je wilt je klant na een transactie of aanvraag zo duidelijk mogelijk informeren, je wilt zoveel mogelijk goede klantverhalen of reviews opbouwen en je wilt net als ieder ander bedrijf dat je klant zo snel mogelijk weer opnieuw iets bij je koopt. De details verschillen natuurlijk per bedrijf maar in grote lijnen kan ieder bedrijf de perfecte e-mailstrategie neerzetten op basis van hetzelfde advies. Het grote werk hebben wij voor je gedaan: we leggen je precies uit waar te beginnen en welke mails je wanneer kunt uitsturen om het maximale uit je klant te halen en om deze zo goed mogelijk te bedienen.

Ben je een medewerker of zzp'er? Dan biedt dit e-book je ruim voldoende om alles tot in de puntjes te regelen zonder onnodig budget te besteden aan adviezen van experts. Die hebben wij voor je klaargezet in ons e-book. Wil je als young professional je klanten zo goed mogelijk helpen en begeleiden bij het vinden van de ideale e-mailmarketing strategie? Aan de hand van dit e-book begeleid je je klant feilloos richting een prachtige infrastructuur van mailcampagnes. Jij begeleidt, de klant bepaalt.

 

Be Online Marketing

In meer dan 10 jaar tijd hebben we bij Be Online Marketing veel bedrijven maar ook marketeers en net begonnen ondernemers geholpen met het inrichten van een gedegen email marketing strategie. Dit heeft geleid tot prachtige resultaten die variëren van het vertienvoudigen van het aantal productreviews tot het bereiken van miljoenen potentiële klanten en het daaruit omzetten van duizenden euro’s. We hebben email trajecten vanaf de grond af aan opgezet maar ook bestaande strategieën geoptimaliseerd. Het belangrijkste vinden wij dat de aanpak compleet is, in lijn ligt met andere (marketing) werkzaamheden en op het juiste moment in de juiste volgorde wordt uitgevoerd.

Zoek je niet alleen ondersteuning bij het implementeren van je email marketing strategie? Je vindt tal van andere e-books die jou, je personeel of compagnon begeleiden bij het opzetten van een sterke online marketing strategie zodat je je concurrentie voor kunt zijn én blijven.

Lees meer
Lees minder
Aantal pagina's
37
Uitvoering
digitaal (pdf)
Niveau
beginner - gevorderd
Updates
ontvang een gratis update bij een revisie
Artikelnummer
EMAIL-01
Email marketing - van basis tot optimaal

Nog niet gewaardeerd

0 sterren op basis van 0 beoordelingen

Je review toevoegen
Aantal pagina's
37
Uitvoering
digitaal (pdf)
Niveau
beginner - gevorderd
Updates
ontvang een gratis update bij een revisie

Nog niet gewaardeerd

0 sterren op basis van 0 beoordelingen

Je review toevoegen

Anderen bekeken ook

Conversie optimalisatie - van bezoeker naar klant

Een goed converterende website is niet iets wat je vanzelf v..
€39,95

SEO website techniek

Heb jij de SEO techniek van je website nog niet op orde? Of ..
€19,95

SEO website indeling & tekst schrijven

De indeling van je website vormt de fundering van je toekoms..
€29,95

Google Ads – handleiding voor succesvolle campagnes

Je wilt adverteren op Google voor je eigen business, een kla..
€24,95
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke prijzen
Resultaatgerichte aanpak
Snel geleverd in je mailbox