Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke tarieven en prijzen
Resultaatgerichte aanpak
We beantwoorden gratis één vraag

Adverteren op Google





We zijn op dit moment hard aan het werk om de e-books voor Adverteren op Google online te krijgen. Nog heel even geduld!

 

Adverteren op Google

Een mooie positie in de Google levert resultaten op in de vorm van bezoekers, merkbekendheid, omzet en winst. Een goede positie is te veroveren door hoog te scoren in de organische resultaten via zoekmachine optimalisatie of door je goed te positioneren via Google Maps voor lokale resultaten en Google Ads in de vorm van tekstadvertenties of Shopping resultaten. Google startte ooit met het product Google AdWords wat al snel een doorslaand succes werd en vandaag de dag vormt het product, tegenwoordig Google Ads, nog steeds de grootste inkomstenbron voor Google. Waar je in de beginjaren niet zo veel opties had en slechts impressies inkocht, is het Google Ads systeem deze dagen zeer ver doorontwikkeld en zijn er eindeloos veel mogelijkheden. Adverteren op Google bestaat uit tekstadvertenties die boven en onder de organische resultaten worden getoond en uit Google Shopping advertenties om producten aan te prijzen. Via het Google systeem koop je niet alleen een Google advertentie in op Google zelf, maar heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van advertenties via YouTube, displayadvertenties via aangesloten websites en de functie remarketing waarbij het mogelijk is om mensen die al op je website zijn geweest te retargeten. Een Google advertentie heeft dus vele gezichten en kan op eindeloos veel manieren worden ingezet.

Het systeem achter Google Ads is complex en heeft zoveel mogelijkheden dat iedereen geholpen is met overzichtelijke informatie en een handleiding waardoor je optimaal kunt adverteren op Google. We leggen in onze e-books, die je bovenaan deze pagina kunt vinden, uit wat er allemaal bij komt kijken als je gaat adverteren in deze fantastische zoekmachine.

Een krachtige online marketing strategie is de basis van een succesvol bedrijf. Met onze e-books haal je alle kennis in huis zodat je niet alleen afhankelijk bent van een extern Google Ads bureau. Of je nu een scholier, junior marketeer, zzp’er , directeur of eigenaar van een bedrijf bent: iedereen kan aan de slag met adverteren op Google met behulp van onze e-books. Je vindt geen onnodige jargon, maar een e-book vol praktische content en we nemen je aan de hand zodat je op een complete wijze je weg kunt vinden. Met een kleine investering zorg je voor een goed geoliede online marketing machine.

 

Google Ads specialist

Google Ads specialist of Google Ads expert word je niet zomaar. Investeren in kennis en jarenlange ervaring liggen hieraan ten grond slag. Wij hebben alle benodigde kennis en hebben onze ruim tien jaar aan ervaring gebundeld in e-books, zo heb je alle informatie die je nodig hebt in een handig overzicht bij elkaar staan. Geen ellenlange teksten, maar een praktisch e-book per onderwerp. Bovendien kunnen onze e-books op iedere branche en ieder bedrijf worden toegepast. Onze jarenlange ervaring is niet enkel opgedaan bij één (soort) bedrijf, maar bij honderden verschillende soorten bedrijven. Voordat je aan de slag gaat met adverteren op Google en je Google advertentie zichtbaar is, heb je een goede strategie nodig en ook daar hebben we aan gedacht. Je gaat met een doordachte strategie succesvolle Google Ads campagnes bouwen. Je houdt rekening met doelstellingen zodat je de campagnes de goede richting op stuurt en geen onnodig budget uitgeeft waarbij het succes uitblijft. Menig Google specialist heeft hier zelfs moeite mee, maar met onze Google Ads uitleg en Google Ads tips ben je binnen no-time op het juiste niveau.

 

Google Ads tools

Als je gaat adverteren op Google maak je gebruik van het systeem achter Google Ads. Het systeem is online bereikbaar en voor het bouwen van de campagnes en het maken van grote wijzigingen maak je gebruik van de gratis te downloaden Google Ads editor. Op het moment dat je een account hebt aangemaakt via Google Ads heb je niet alleen toegang tot het systeem, maar ook tot alle Google Ads tools. Zo zoek je de mogelijke zoekwoorden en volumes op via de zoekwoordplanner en ben je in de gelegenheid om het Google Ads account te koppelen met Google Analytics en een Google Merchant center om effectieve Google Shopping campagnes te bouwen.

 

Google Ads voor beginners

Ben je gestart met een (online) marketing studie, heb je een mooie marketingfunctie of ben je de eigenaar van een bedrijf en vind je het tijd om jouw markt online te gaan veroveren? Onze e-books helpen jou door alle uitdagingen heen en zorgen ervoor dat je succes gaat behalen. Alle e-books zijn op een begrijpelijke manier geschreven en staan vol praktische tips die in de praktijk reeds hun successen hebben behaald. Google Ads voor beginners, gevorderden en zelfs als je een Google Ads expert bent: onze e-books bieden altijd toegevoegde waarde. Google Ads uitbesteden is geen must meer, je bent zelf in control over één van de meest belangrijke online marketing kanalen.

 

Google Ads check

Als je al over een Google Ads account beschikt met campagnes dan is het natuurlijk altijd mogelijk om een Google Ads check uit te voeren. Aan de hand van onze e-books neem je de doelstellingen en strategie onder de loep en bepaal je aan de hand van deze uitkomsten of je nieuwe campagnes gaat (laten) bouwen of dat je met wijzigingen een succesvolle twist aan de campagnes kunt geven.

Laat je de check liever door een Google Ads expert uitvoeren? Neem dan contact met ons op en wij stemmen samen met jou af in hoeveel uren we je op weg kunnen helpen. Lees meer via het product ‘urenpakket’. Met een urenpakket ontvang je ondersteuning op maat en helpen we je in een beperkt aantal uren op weg naar succes.

 

Moet ik Google Ads uitbesteden?

Zoekmachine adverteren vormt een belangrijk kanaal voor ieder bedrijf, hoe groot of klein het bedrijf ook is. Google heeft miljoenen gebruikers per dag en ook jouw doelgroep die je graag wilt bereiken zit hier tussen. Met adverteren op Google is het mogelijk om binnen zeer korte periode zichtbaar te worden binnen jouw relevante doelgroep. Bovendien is zoekmachine adverteren door middel van de juiste Google Ads uitleg schaalbaar, meetbaar en kan het kanaal in een korte periode tot veel merkbekendheid, omzet en winst leiden. Door middel van onze e-books vol Google Ads tips heb je alle kennis in handen om het kanaal succesvol in te zetten en is het niet nodig om je kanaal uit te besteden aan een Google Ads bureau. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om de e-books te combineren en je Google Ads uitbesteden aan een betrouwbare partner op een bepaald onderdeel. Zo houd je de touwtjes zelf in handen.

 

Zoekmachine adverteren

Behalve adverteren op Google is het ook mogelijk om te adverteren op zoekmachine Bing. Adverteren op Bing heet ook wel Microsoft Advertising. Het fijne is dat wanneer je het adverteren op Google door hebt, je ook weet hoe je moet adverteren op Bing. Dit systeem werkt hetzelfde, er zijn alleen minder mogelijkheden beschikbaar en het systeem is minder ver doorontwikkeld dan Google. Er is zelfs de mogelijkheid om je Google campagnes te laten importeren in het systeem van Microsoft! Met een kleine investering vergroot je op deze manier je bereik, zichtbaarheid en winst.

Lees meer
Lees minder
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke tarieven en prijzen
Resultaatgerichte aanpak
We beantwoorden gratis één vraag