Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke prijzen
Resultaatgerichte aanpak
Snel geleverd in je mailbox
€39,95
In winkelwagen

Conversie optimalisatie - van bezoeker naar klant

Conversie optimalisatie - van bezoeker naar klant
Conversie optimalisatie - van bezoeker naar klant
Conversie optimalisatie - van bezoeker naar klant
€39,95
Direct digitaal geleverd
Andere e-books:

Een goed converterende website is niet iets wat je vanzelf voor elkaar krijgt. Een conversiepercentage van 2% of 5% is een wereld van verschil. Hoe vind je de ideale indeling van je website die zorgt dat jij het maximale resultaat haalt?

Razendsnelle en gratis digitale levering
  • Onze ervaring

    Meer dan 10 jaar ervaring in ons vak
  • Eerlijke tarieven

    Voorkom hoge marketingkosten
  • Resultaatgericht

    Verzeker jezelf altijd van succes
  • Snel geleverd

    Digitaal in je mailbox

Conversie optimalisatie: stap voor stap naar het beste resultaat

Een bezoeker omzetten in een klant gaat helaas niet vanzelf. Een website opzetten is een eerste stap om het mogelijk te maken om bezoekers te verwelkomen op je website. Daarna ga je marketing inzetten om daadwerkelijk bezoekers naar je website te trekken en je naamsbekendheid te vergroten. Daarna volgt het moment dat je je eerste bezoekers op je website binnen ziet komen. Maar ze hebben nog niets bij je afgenomen, hoe komt dat? In dit e-book leggen we je alle facetten van conversie optimalisatie uit waarmee je het maximale uit je bezoekers kunt halen wat uiteindelijk tot een goed online resultaat leidt.

Voordat je begint met een traject van conversie optimalisatie is het belangrijk om eerst meer te leren over de rol ervan binnen je bedrijf. Het is namelijk geen vergelijkbaar onderdeel met bijvoorbeeld SEO, SEA of email marketing waarmee je bezoekers naar je website trekt. Conversie optimalisatie is geen marketing kanaal, maar juist het verlengde ervan. Het zorgt ervoor dat je marketingkanalen optimaal renderen waardoor je verder kunt investeren in marketing. Een onmisbaar onderdeel voor iedere website en iedereen die online veel resultaat wil behalen.

Vervolgens leggen we je uit hoe doelen werken en hoe je hierop gaat inspelen om ervoor te zorgen dat er meer doelen worden voltooid welke uiteindelijk bijdragen aan een hogere omzet.

 

Het conversie percentage

Het belangrijke onderdeel uit het conversie optimalisatie traject is het conversiepercentage. We leggen je uit wat dit begrip precies inhoudt en op welke manier je ernaar zou moeten kijken om de juiste beslissingen te nemen. Een ‘slecht’ conversiepercentage is niet direct reden voor paniek, zolang je op de juiste manier naar je resultaten en je website kijkt. De vervolgstappen zijn daarna belangrijk en bepalen hoe jij gaat groeien.

We staan stil bij de verschillende devices die een verschillende aanpak nodig hebben en waarbij je op een andere manier te werk moet gaan op een mobiel apparaat dan op een desktop.

 

De website

Uiteindelijk nemen we je mee in de ideale website. Hoe zou je website eruit moeten zien? Dit hangt natuurlijk sterk af van wat je doelen zijn en in welke branche je actief bent of in welke branche je klant actief is. Maar uiteindelijk zal je leren dat veel websites sterke overeenkomsten hebben en met vergelijkbare pagina’s het beste resultaat kunnen behalen. De onderdelen die voor alle websites van belang zijn zetten we voor je onder elkaar en daarna zoomen we verder in op de webshop. Omdat de webshop het meest uitgebreide type website betreft, gaan we hierop uitgebreid in maar we vergeten de dienstverlener zeker niet. De onderdelen die van een webshop afwijken, lichten we daarna nog eens apart uit zodat je als dienstverlener ook precies weet hoe je pagina’s eruit moeten zien om een maximaal aantal klanten te scoren uit je website bezoekers. We doorlopen ieder type pagina en sluiten af met een stukje psychologie dat schuil gaat achter iedere bezoeker van je website.

 

Waarom via een e-book?

Het optimaliseren van je website kan niet via één project worden weggewerkt maar is een continu proces wat al begint voorafgaand aan het opzetten van de website. De juiste keuzes maken op dag 1 zorgt er uiteindelijk voor dat je jezelf in een later stadium enorm dankbaar bent. Naarmate je aantallen bezoekers toenemen, verandert je behoefte aan onderdelen en functionaliteiten op je website. Bijsturen en door optimaliseren zijn belangrijke termen als het gaat om conversie optimalisatie. En wat is fijner dan zelf precies weten wat er op je website gebeurt en op tijd de juiste optimalisaties door laten voeren? Aan de hand van dit e-book kan iedereen aan de slag met het opzetten van geoptimaliseerde website of het optimaliseren van een bestaande website.

 

Be Online Marketing

In meer dan 10 jaar tijd hebben we bij Be Online Marketing veel bedrijven maar ook marketeers en net begonnen ondernemers geholpen met het opzetten en optimaliseren van websites die vervolgens zeer veel resultaten opleverden en uiteindelijk blije gezichten. Conversiepercentages stegen per dag en het resultaat van maand op maand maar ook jaar op jaar liet duidelijk de impact van het continu optimaliseren van de website zien. Bij alle trajecten die we hebben begeleid stond één ding centraal: een fundamentele aanpak die gericht is op de toekomst waardoor je niet alleen morgen en volgende maand meer resultaten behaalt, maar alle maanden en jaren die daarachter liggen ook. We houden tevens rekening met alle belangrijke marketingkanalen en nemen zelfs de best practices mee waardoor je op andere vlakken, zoals SEO, alvast voorloopt en ook daar weer de vruchten plukt van een complete aanpak.

Zoek je niet alleen ondersteuning bij het optimaliseren van je website? Je vindt tal van andere e-books die jou, je personeel of compagnon begeleiden bij het opzetten van een sterke online marketing strategie zodat je je concurrentie voor kunt zijn én blijven.

Lees meer
Lees minder
Aantal pagina's
45
Uitvoering
digitaal (pdf)
Niveau
beginner - gevorderd
Updates
ontvang een gratis update bij een revisie
Artikelnummer
CRO-01
Marlon Steenman Geplaatst op 20 Augustus 2021

Uit dit boek heb ik geleerd dat een bezoeker die de juiste teksten te zien krijgt nog niet genoeg is om iemand om te zetten tot actie. Ik heb wat dingen geleerd over het bestuderen van het gedrag van de bezoeker en hoe je dit kunt interpreteren om zo te testen met de verschillende mogelijkheden die je op je pagina's kunt toepassen.
Het is niet makkelijk, maar als je genoeg bezoekers hebt maakt dit wel een wereld van verschil.

Aantal pagina's
45
Uitvoering
digitaal (pdf)
Niveau
beginner - gevorderd
Updates
ontvang een gratis update bij een revisie
Marlon Steenman Geplaatst op 20 Augustus 2021 at 16:11

Uit dit boek heb ik geleerd dat een bezoeker die de juiste teksten te zien krijgt nog niet genoeg is om iemand om te zetten tot actie. Ik heb wat dingen geleerd over het bestuderen van het gedrag van de bezoeker en hoe je dit kunt interpreteren om zo te testen met de verschillende mogelijkheden die je op je pagina's kunt toepassen.
Het is niet makkelijk, maar als je genoeg bezoekers hebt maakt dit wel een wereld van verschil.

5 sterren op basis van 1 beoordelingen

Je review toevoegen

Anderen bekeken ook

SEO pakket

Wil je SEO als compleet traject opzetten en uitvoeren? Met d..
€89,85 €79,95

SEO website techniek

Heb jij de SEO techniek van je website nog niet op orde? Of ..
€9,95

SEO website indeling & tekst schrijven

De indeling van je website vormt de fundering van je toekoms..
€29,95

Google Ads – handleiding voor succesvolle campagnes

Je wilt adverteren op Google voor je eigen business, een kla..
€24,95
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Meer dan 10 jaar ervaring
Eerlijke prijzen
Resultaatgerichte aanpak
Snel geleverd in je mailbox